top of page
Search
  • Writer's pictureFrancois Maritz

ongetiteld

Blou sand silwer

hoe sal ek jou ooit kan skilder?

Kinderlik staar jy na my in nuuskierigheid

en wonder wat in my blou skuil.

En as ek terug kyk na jou

is jy (nie).

Giggel, wapper, trippel

dit is jy wat dans

saam met die wind.

Die see wit skuim sproei

wat jy in jou in nooi

arms oop.

Jou woorde is water wat lewe bring.

Jou glinster word my groei,

van stille saadjie

tot waaragtige woud.

Jou water bring lewe in my.

– Francois van Dijk.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

The Question That Converts Change Resistors

Have you ever designed or created something and then presented it to someone (client or team) for approval or use – only for them to flat out reject it? (Queue sad music…) This could be the innovati

Post: Blog2_Post
bottom of page