top of page
Search
  • Writer's pictureFrancois Maritz

die ewigheid in ‘n oomblik

in ‘n oomblik gee ek in

tot ‘n stil diep stem

wat fluister

vanuit al drie hartkamers

ek steek my ogies stadig uit

versigtig soos ‘n slakkie

wat dalk moet retereer

en die seer afweer

ek sien jou raak

in jou natuurlike habitat

gemaklik

goudbruingebrand

vuur

grond

water

dit alles maak dat ons gesels, al hoe later

vandag het ek geproe

vandag het ek gesien

vandag het ek gevoel

vandag het ‘n oomblik in ewigheid uitgestrek.

– Francois van Dijk

1 view0 comments

Recent Posts

See All

The Question That Converts Change Resistors

Have you ever designed or created something and then presented it to someone (client or team) for approval or use – only for them to flat out reject it? (Queue sad music…) This could be the innovati

Post: Blog2_Post
bottom of page