top of page
Search
  • Writer's pictureFrancois Maritz

blinkoog

soos die sterrehemel in die rondte draai bo my kop
hou ek die vuur vlamme in gedagte dop
stadig en stil staar die sterre vir my
waar sal my gedagtes bly

sterre draai 
vlamme flikker
winde waai
gedagtes al hoe digter

gedagtes sonder grense
ewig op reis
op soek
na 'n hartlike herberg

'n tuiste met warm gebakte brood
'n tuiste met ou wereldse perske boord
'n tuise waar stroompies kabbel
'n tuiste waar kindertjies babbel

in die sterre?
in die grond?
in die wind?
of in jou?

jy is
vir my
die sterre, die grond, en die wind
alles saamgebind.

- Francois van Dijk
0 views0 comments

Recent Posts

See All

The Question That Converts Change Resistors

Have you ever designed or created something and then presented it to someone (client or team) for approval or use – only for them to flat out reject it? (Queue sad music…) This could be the innovati

Post: Blog2_Post
bottom of page