top of page
Search
  • Writer's pictureFrancois Maritz

Algemene Sinode, Die stilte voor die…

Naand sê liewe klasmaats!

Op die vooraand van die 14de Algemene Sinode kan ek vir julle met alle eerlikheid sê dat mens uiters dom voel as jy iemand aanspreek as “oom” en later na ‘’n vinnige Google Mobile dat jy sopas die sekretaris van die Algemene Sinode ontmoet het. Ja, dit is nie ‘’n baie aangename gevoel nie. En dan swot ek Teologie! Dit sê ek liewers nie hardop hierdie week nie. Hoe minder ek maak asof ek weet, in hoe minder slaggate kan ek trap met vreemde persone.

Hier is ‘’n klomp TUKS 5de jaar studente wat ook help hier by die Sinode. Hulle help met al die admin stuff, soos die pakkies pak wat elke dominee gaan ontvang as hy nou môre hier aankom. In restaurant terme sal ek hulle beskryf as runners, die ouens wat maak dat alles vinnig gebeur. Ek’t ook met ‘’n proponent gepraat wat by TUKS geswot het en ‘’n shocking storie wat hy my vertel het dat in hul finale jaar klas van 15 studente het slegs 5 poste gekry, die ander soek nou nog werk. Eina.

Maar terug by die Sinode. Die mense wat die klank en visuele dinge doen het op die minste 750m se kabels uitgelê net vir die nodigste dinge. Vir die van julle wat nog nie by ‘’n Sinode was nie, die uitleg van die Sinode is ook anders as normaalweg waar die dominees in “galery” styl agtermekaar sit soos wat dit verlede jaar was by die Vrystaat Sinode, almal sit saam om ronde tafels (Prof. Wepener sal nou sê dit is ‘’n vrou se gedagte) wat blykbaar ook was hoe die afgelope Wes-Kaapse Sinode gefunksioneer het.

Prof. Piet Strauss is reeds hier vanaand en ek het hom raakgeloop in die eetsaal saam klomp ander belangrike dominees/doktors/professors, hy was heel vriendelik en het nie eens op sy senuwees gelyk vir wat voorlê nie.

Ja, hierdie gaan ‘’n baie belangrike Sinode wees. Doop. Saambly. Belhar. Pension. Nuwe Hervormers. Net die agenda alleen van die vergadering is 301 bladsye. Scary!

Van my kant af sal ek julle op hoogte hou. Verder gaan like die Kerkbode se page op Facebook vir al die nuutste updates oor die Sinode. Julle kan ook op die Kerkbode se website die SinodeBode aflaai wat al die info oor wat gebeur by die Sinode sal inhê.

Tot later.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

The Question That Converts Change Resistors

Have you ever designed or created something and then presented it to someone (client or team) for approval or use – only for them to flat out reject it? (Queue sad music…) This could be the innovati

Post: Blog2_Post
bottom of page